четвъртък, 23 август 2012 г.

Аз и моето семейство

Добре дошли на всички!!!

Дълго се чудих каква да е първата статия, която да публикувам и накрая реших, че няма да е зле да се представя. Името ми е Ана-Мария, на 14 години съм и тази година ще уча в гимназия, заради което много се вълнувам. Имам сестра с две години по-малка от мен, която се казва Ростислава. Майка ми се казва Анета, а баща ми Деян. Идеята за този сайт беше главно на моята майка, а аз помогнах за направата му. Надявам се да помогнете на този сайт като го споделите във Facebook и Twitter, или просто кажете на приятел да го посети. Благодаря за отделеното време :D

P.S. Ако искате да видите и научите още много нови и интересни неща, посетете нашата нова страница във Facebook на адрес: https://www.facebook.com/?ref=home#!/pages/%D0%9B%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD-%D0%B1%D0%BB%D0%BE%D0%B3/378107482259981


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Translate

Flickr